2011. április 30., szombat

itt is csak a követés -.-

Tső.

Most mérges vagyok.
Egyrészt jól esik, hogy két követőm vagy, az viszont nem, hogy egy szót nem tudnak írni véleménybe, hogy jó, vagy szar, vagy hát... vagy VA-LA-MI!!!
szóval érkezik nektek az értesítő, hogy új bejegyzés, és ha már elolvastad, összesen mennyi idődbe tellene, hogy írj egy rövid véleményt? Ezekszerint még azt sem érdemlem meg hát kösszi. Pf... -.-"
És ha ezt elolvastátok, akkor írjatok, mert nagyon jó, hogy én írom itt a törit, el se olvassák, én meg boldog vagyok, hogy van 2 követőm, közbe egyikse olvassa, vagy véleményezi. Jóh, gondolom tetszik, ha már követitek.
Ha legalább egyikőtök nem ír véleményt, minden fejezethez ezentúl, addig sajnos nem rakok fel új részt, szóval csak nektek lesz rossz, nekem meg itt virtuálisan porosodik a gépen...
Helo, Nesme

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése